10/31/2011

Jesus what a wonderful child!

Kauan ei siinä kestänyt, koska on pakko päästä heti kertomaan. Kaikki ihmiset jotka tuntevat minua edes hieman tietävät kuinka rakastan joulua. Se on paras aika vuodesta ja koko elämä on silloin täydellistä. Rakastan koko joulukuuta ja sitä kuinka kaupat täyttyvät joulutavaroista. Rakastan sitä kun radiossa alkaa soida joululaulut sekä sitä kuinka kuoron kanssa lauletaan joululauluja. Rakastan jouluaattoa edeltävää iltaa ja sitä kuinka jännitän mitä saan lahjaksi. Rakastan sitä tunnetta kun seistään perheen kanssa kovassa pakkasessa hautausmaalla. Rakastan sitä tunnetta kun istutaan joulupöydässä ja tuntuu että masuni räjähtää kun on tullut syötyä niin paljon. Sitä tunnetta ei helpolla voiteta kun joku koputtaa ulkooveen ja äiti alkaa kiljua. Rakastan joulupukkia. Rakastan sitä kuinka minä, Rasmus ja Eemil nauretaan joulupukin jutuille ja odotetaan vaan että saadaan joululahjat! Rakastan siis joulua!

No tänään sain kokea siis jotain aivan ihanaa ja täydellistä. Aamulla kun olin tullut elämäni ensimmäisistä Halloween-kemuista host-vanhempani kertoivat että nyt lähdetään jonnekkin. Nimi ei kertonut minulle mitään joten en tiennyt mitä odottaa. Hymyilin vaan ja sanoin että oon innoissani mennään vaan. Ajettiin autolla noin tunti ja miettisin pääni puhki että mihin me ollaan menossa. No kun auto pysähtyi host-iskäni sanoi että ollaan tultu maailman suurimpaan joulukauppaan ja ette voi uskoa kuinka uskomatonta se oli. Hyppisin vaan innoissani paikasta toiseen koska se paikka oli aivan mahtavan upean uskomaton! Se oli kuin elokuvasta. Joululaulut soivat, joulukuuset kimalsivat ja kaikki oli aivan mahtavaa! Siellä oli vaikka mitä, hampurilaisjoulukoristeista pähkinänsärkiä nukkeihin. En tiennyt mitä tehdä tai minne mennä koska kaikki oli niin mahtavaa ja suurta. Olin niin ihmeissäni kaikesta. En osaa tälläkään hetkellä kuvailla kuinka uskomatonta se oli joten pistän kuvia niin saatte nähdä!









2 kommenttia:

  1. Oona! Jos mä en vielä aikaisemmin ollut kateellinen, niin nyt olen. MIKSI täällä ei ole tuommosta kauppaa!?!? Oivoivoi.

    VastaaPoista
  2. APUA IHAN PARASTA!! mäkin haluan! <3

    VastaaPoista