2/10/2012

Mun kädet on kylmät.

On sinäänsä erittäin surullista että tämä blogini kuolee koko ajan entistä enemmän. Mutta totuus on että ei ole ollut aikaa tai tarmoa tånne kirjoitella, sillä joka kerta kun yritän kirjoittaa kuulumisiani niin siitä tulee todellinen romaani. No ei se haittaa koska nyt yritän edes vähän selventää elämääni täällä. 

No kaksi viikkoa oli ehkä yksi vuoteni hauskimpia päiviä tai ainakin nauroin kuollakseni ja olin parhaassa seurassa. Meillä oli siis kuoron kanssa solo and ensemble, joka on sellanen musiikki juttu mihin nuoret muusisoijat menee laulmaan ja soittamaan. No mentiin kuoron kanssa sinne ja sitten menin vielä solistina ja esiintymis ajat olivat normaalin tapaan aamulla ja iltapäivällä.  Mutta ei tuo ollut se hauska osuus, koska aluksi olin ihan surullinen koska luulin että mun pitää viettää koko päivä yksin tuolla tapahtuma paikalla, mutta sitten sain tietää että pari poikaa meidän kuorosta jää myös sinne niin vietin päiväni heidän kanssa. Juteltiin kaikkea hauskaa, oltiin lounaalla kaikki nätisti pukeutuneina ja popitettiin ja laulettiin autossa. Tuo oli tuollaisia hetkiä kun olin erittäin onnellinen ja kaikli tuntui jotenkin epätodelliseslta. Olin siis ainoa tyttö tässä koko porukassa ja nauroin kuollakseni noiden outojen poikien tyhmiä juttuja. :)  ne on ihania.

Mitäs muuta sitten olen tehnyt... Pelannut koripalloa ja juossut. Oon oikeasti ylpeä itsestäni kosla musta on tullut urheilija ( jonkin sortin). Joka päivä kun tuun koulusta kotiin menen lenkille ja juoksen päivästä riippuen jonkin sortin lenkin ja kun tuun kotiin niin vaihdan vaatteet ja lähden korikseen. On hassua kun täällä on aikaa tehdä tuollaista, koska mulla ei oileasti ole yhtään läksyjä. Olen ainoa vaihtari joka on päättänyt käyttää tämän " välivuoden" hyväksi ja siksi mulla on kaikki hauskat ja turhat aineet, joka on joskus kyllä tyhmää koska ei ole edes läksyjä joita voisi tehdä.

Tää oli nyt tällanen aika lyhyt tämmönen vaan mutta lupaan EHKÄ että kirjoitan jotain paremmin tänä iltana tai huomenna tai toukokuussa. 

Heipsun moi!

Ps. Kaikki on siis loistavasti!

1 kommentti:

  1. Voi raks mahtavaa kuulla, että on nastaa ja hei BASKET!!! eiku ens vuonna takas tiimiin täälläkin =)

    VastaaPoista